مدرسه روابط عمومی

روانشناسی محل مناسب تبلیغ در صفحات وب

مردم در هنگام مشاهده صفحه مانیتور بیشتر به کجا نگاه می کنند؟ بسیار مهم است که اگر شما می خواهید به سایتی تبلیغات دهید، مکانی را که بیشتر در معرض دید باشید را انتخاب کنید. این سوالی است که در یک ادمین به آن پاسخ داده شده است. 


آیا بازدید کنندگان بر روی تبلیغات شما کلیک نمی کنند ؟

دلیل این امر این است ، که شما توجه بازدید کنندگان را به تبلیغاتتان به اندازه ی کافی جلب نمی کنید.

شما با ایجاد تغییراتی مختصر و انتخاب سایزهای مناسب ، میتوانید در آمد خود را به راحتی افزایش دهید.

در این مقاله به شما میگوییم، چه مکانهایی و چه اندازه هایی از تبلیغات ، توجه بیشتری را جلب می نماید.


بر اساس بررسی صورت گرفته، بر روی رفتار بازدیدکنندگان ، این نکته دریافت شد ، که برخی مناطق در سایت ها بیش ازسایر مناطق مورد توجه بازدید کنندگان قرار میگیرد

طبق این بررسی، مناطق داخلی وبسایت و سمت چپ بیشتر از سایر مناطق توجه را به خود جلب می نمایند.

طبق یک نظر سنجی که بر روی وبمستر ها صورت گرفت و از آنها سوال شد، که کدام ناحیه برای آنها بیشترین سود آوری را دارد .نتایج زیر بدست آمد.

بالای صفحه ۲۷٫۳۲ درصد

سمت راست سایدبار ۹٫۲۸ درصد

سمت چپ سایدبار ۷٫۸۸ درصد

داخل متن ۴۴٫۶۶ درصد

فوتر ۱٫۹۳ درصد

غیره ۴٫۷۳ درصد

کل ۱۰۰ درصد

بازدیدکنندگان برای خواندن مطالب شما به سایت شما می آیند و مطالب شما برای آنها در درجه ی اول اولویت قرار دارند. وبمستری میتواند بیشترین بازده را بازدیدکنندگان خود ببرد، که تبلیغات را در لابه لای متن خود قرار دهد.

شما میتوانید با بکار بردن تبلیغات مربعی در درون متن، بیشترین درآمد از سایت خود را تجربه نمایید.

نوبت خواننده
نام شریفتان :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :