روابط عمومی درقرن21
روابط عمومی قرن21-نگاهی به تحولات روابط عمومی وارتباطات- قرن21 

 

حکمت های

عاشورای حسینی

نتیجه تصویری برای حسین

 

در رثای سید و سالار شهیدان عالم ،حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت و همچنین از مصیبت های جانکاه کاروان بازماندگان کربلا سوگواریم.

به راستی که عاشورا ،محرم و کربلا در رگ های تاریخ جاری است و آموزگار انسانها برای برگزیدن  زندگی شرافتمندانه است .با فراگیر شدن نهضت عاشورای حسینی،دیگر هر قطعه ای از زمین می شود «کربلا »و هر برگی از تقویم روزگار ،می شود «عاشورا»  و درس بزرگ نهضت عاشورا همین جاودانگی سیره حسینی است که : دین خدا باید جاودان بماند و راه حق را باید پیمود اگرچه به ظاهر هم  طرفدارانش اندک باشند و هرچند در  این راه ،ناگزیر از بذل جان در راه خدا باشیم.

 

آری :

هیهات مناالذله ....

و  .....                                    مرگ عزتمندانه بهتر از زندگی ذلت بار است .

 

 

 

خدایا ما را حسینی کن

آمین یا رب العالمین

 

نتیجه تصویری برای حسین

 

[ جمعه بیست و سوم مهر ۱۳۹۵ ] [ 7:46 ] [ علی غلامیان ]

خطبه رسول‌ الله‌ در جمعۀ آخر ماه‌ شعبان پيرامون فضيلت ماه رمضان‌

 

 

 

 خطبۀ رسول‌ الله‌ در جمعۀ آخر ماه‌ شعبان‌

در خطبه‌اي‌ كه‌ رسول‌ خدا صلّي‌ الله‌ عليه‌ و آله‌ و سلّم‌ در جمعۀ آخر ماه‌ شعبان‌ قرائت‌ فرمودند مردم‌ را اندرز دادند كه‌ اين‌ ماه‌ (رمضان‌) ماه‌ پربركت‌ و رحمت‌ است‌، ماه‌ مغفرت‌ و دعا و اجابت‌ است‌، ماه‌ نماز، ماه‌ قرائت‌ قرآن‌، ماه‌ صدقه‌ و صلۀ رحم‌ و ايثار است‌، ماه‌ اداي‌ فرائض‌ و روزه‌ و انفاق‌، و بهار آمرزش‌ و تخفيف‌ بر زيردست‌ و رحم‌ بر صغير و احترام‌ و توقير كبير؛ مفصّلاً بياناتي‌ فرمودند. و مفادش‌ آنستكه‌ مؤمن‌ در شهر رمضان‌ نه‌ تنها از آدابي‌ كه‌ فقهاء در كتب‌ عمليّه‌ ذكر مي‌كنند بايد اجتناب‌ ورزد بلكه‌ در اين‌ ماه‌ رحمت‌ بايد با شراشر وجود خود جلب‌ رحمت‌ كند، خشوع‌ و خضوع‌ داشته‌ باشد، هميشه‌ به‌ ذكر خدا اشتغال‌ ورزد، در هر امري‌ كه‌ او را به‌ خدا نزديك‌ كند سبقت‌ گيرد، و از هرچيزي‌ كه‌ او را از خدا دور كند بگريزد، به‌ آنچه‌ خدا امر كرده‌ عمل‌ كند و از آنچه‌ نهي‌ فرموده‌ اجتناب‌ ورزد، از هر چه‌ ديدنش‌ را حرام‌ فرموده‌ چشم‌ ببندد و به‌ هر چه‌ شنيدنش‌ را ممنوع‌ كرده‌ گوش‌ ندهد.

و خلاصه‌ با بيانات‌ خود در اين‌ خطبه‌ آن‌ صراط‌ مستقيمي‌ كه‌ اقصر فاصلۀ بين‌ انسان‌ و خداست‌ را تشريح‌ كردند. أميرالمؤمنين‌ عليه‌ السّلام‌ كه‌ اين‌ روايت‌ را بيان‌ مي‌كنند مي‌گويند: در پايان‌ خطبه‌ برخاستم‌ و عرض‌ كردم‌: يَا رَسُولَ اللَهِ! مَا أَفْضَلُ الاعْمَالِ فِي‌ هَذَا الشَّهْرِ ؟ فَقَالَ: يَا أَبَا الْحَسَنِ! أَفْضَلُ الاعْمَالِ فِي‌ هَذَا الشَّهْرِ الْوَرَعُ عَنْ مَحَارِمِ اللَهِ.

«اي‌ رسول‌ خدا بهترين‌ اعمال‌ در اين‌ ماه‌ چيست‌ ؟ رسول‌ خدا فرمود: اي‌ أبوالحسن‌! بهترين‌ اعمال‌ در اين‌ ماه‌ اجتناب‌ از گناهان‌ است‌.»

ثُمَّ بَكَي‌، فَقُلْتُ: مَا يُبْكِيْكَ يَا رَسُولَ اللَهِ ؟ فَقَالَ: أَبْكِي‌ لِمَا يُسْتَحَلُّ مِنْكَ فِي‌ هَذَا الشَّهْرِ؛ كَأَنِّي‌ بِكَ وَ أَنْتَ تُصَلِّي‌ لِرَبِّكَ وَ قَدِ انْبَعَثَ أَشْقَي‌ الاوَّلِينَ وَ الاخِرِينَ، شَقِيقُ عَاقِرِ نَاقَةِ ثَمُودَ؛

فَضَرَبَكَ ضَرَبَةً عَلَي‌ قَرْنِكَ فَخُضِبَتْ مِنْهَا لِحْيَتُكَ.

«سپس‌ رسول‌ خدا گريه‌ كرد. عرض‌ كردم‌ اي‌ پيامبر خدا علّت‌ گريۀ شما چيست‌ ؟ فرمود: گريه‌ مي‌كنم‌ براي‌ آن‌ حادثۀ عظيمي‌ كه‌ در اين‌ ماه‌ بر تو فرود آيد و خون‌ ترا حلال‌ كنند.

مثل‌ اينكه‌ من‌ مي‌بينم‌ كه‌ تو در حال‌ نماز و مناجات‌ با پروردگارت‌ هستي‌، در اين‌ حال‌ شقي‌ترينِ اوّلين‌ و آخرين‌، هم‌ دوش‌ و همرديف‌ پي‌ كنندۀ ناقۀ صالح‌ برانگيزد و چنان‌ ضربتي‌ بر مغز سر تو فرود كند كه‌ از آن‌ ضربت‌ محاسنت‌ به‌ خون‌ خضاب‌ شود.»

فَقُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَهِ! فِي‌ سَلَامَةٍ مِنْ دِيني‌ ؟ فَقَالَ صَلَّي‌ اللَهُ عَلَيْهِ وَ ءَالِهِ وَ سَلَّمَ: فِي‌ سَلَامَةٍ مِنْ دِينِكَ.

«عرض‌ كردم‌: اي‌ پيغمبر خدا ؟ آيا در آن‌ حال‌ دين‌ من‌ سالم‌ خواهد بود ؟ فرمود ـ كه‌ درود خدا بر او و آلش‌ باد ـ: بلي‌ دين‌ تو سالم‌ خواهد بود.»

ثُمَّ قَالَ: يَا عَلِيُّ! مَنْ قَتَلَكَ فَقَدْ قَتَلَنِي‌، وَ مَنْ أَبْغَضَكَ فَقَدْ أَبْغَضَنِي‌؛ لاِنَّكَ مِنِّي‌ كَنَفْسِي‌، وَ طِينَتُكَ مِنْ طِينَتِي‌، وَ أَنْتَ وَصِيِّي‌ وَ خَلِيفَتِي‌ فِي‌ أُمَّتِي‌.

«سپس‌ رسول‌ خدا فرمود: اي‌ عليّ! كسيكه‌ تو را بكشد حقّاً مرا كشته‌ است‌، و كسيكه‌ تو را دشمن‌ دارد حقّاً مرا دشمن‌ داشته‌ است‌؛ زيرا كه‌ نسبت‌ تو با من‌ مثل‌ جان‌ من‌ است‌، و سرشت‌ تو از سرشت‌ من‌ است‌، و تو وصيّ من‌ و جانشين‌ من‌ در امّت‌ من‌ هستي‌.»

 

ترجمه خطبۀ رسول‌ الله‌

شيخ صدوق به سند معتبره روايت كرده از حضرت امام رضا (عليه السلام) از پدران بزرگوار خود از حضرت اميرالمؤ منين (عليه و على اولاده السلام) كه فرمود : خطبه اى خواند براى ما روزى حضرت رسول خدا (صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَ آله) پس فرمود : اَيُّها النّاس بدرستى كه رو كرده است به سوى شما ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش. ماهى است كه نزد خدا بهترين ماه ها است و روزهايش بهترين روزها است و شب هايش بهترين شب ها است و ساعت هايش بهترين ساعتها است و آن ماهي است كه خوانده اند شما را در آن بسوى ضيافت خدا و گرديده ايد در آن از اهل كرامت خدا . نَفَسهاى شما در آن ثواب تسبيح دارد و خواب شما ثواب عبادت دارد و عملهاى شما در آن مقبول است و دعاهاى شما در آن مستجاب است . پس سؤ ال كنيد از پروردگار خود به نيّت هاى درست و دل هاى پاكيزه از گناهان و صفات ذميمه كه توفيق دهد شما را براى روزه داشتن آن و تلاوت كردن قرآن در آن .

به درستى كه شقى و بد عاقبت كسى است كه محروم گردد از آمرزش خدا در اين ماه عظيم و ياد كنيد به گرسنگى و تشنگى شما در اين ماه تشنگى و گرسنگى روز قيامت را و تَصدّق كنيد بر فقيران و مسكينان خود و تعظيم نمائيد پيران خود را و رحم كنيد كودكان خود را و نوازش نمائيد خويشان خود را و نگاه داريد زبان هاى خود را از آنچه نبايد گفت و بپوشيد ديدهاى خود را از آنچه حلال نيست شما را در نظر كردن به سوى آن و بازداريد گوش هاى خود را از آنچه حلال نيست شما را شنيدن آن و مهربانى كنيد با يتيمان مردم تا مهربانى كنند بعد از شما با يتيمان شما و بازگشت كنيد به سوى خدا از گناهان خود و بلند كنيد دست هاى خود را به دعا در اوقات نمازهاى خود ، زيرا كه وقت نمازها بهترين ساعت ها است که نظر مى كند حق تعالى در اين اوقات به رحمت به سوى بندگان خود و جواب مى گويد ايشان را هرگاه او را مناجات كند و لبّيك مى گويد ايشان را هرگاه او را ندا كنند و مستجاب مى گرداند هرگاه او را بخوانند اى گروه مردمان . به درستى كه جان هاى شما در گروِ  كرده هاى شما است ، پس از گرو به در آوريد به طلب آمرزش از خدا و پشت هاى شما گرانبار است از گناهان شما ، پس سبك گردانيد آنها را به طول دادن سجده ها و بدانيد كه حق تعالى سوگند ياد كرده است به عزّت و جلال خود كه عذاب نكند نمازگذارندگان و سجده كنندگان در اين ماه را و نترساند ايشان را به آتش جهنم در روز قيامت .

ايُّها النّاس هر كه از شما افطار دهد روزه دار مؤمنى را در اين ماه از براى او خواهد بود نزد خدا ثواب بنده آزاد كردن و آمرزش گناهان گذشته . پس ‍ بعضى از اصحاب گفتند : يا رسول الله همه ما قدرت بر آن نداريم .  حضرت فرمود : بپرهيزيد از آتش جهنم به افطار فرمودن روزه داران اگرچه به نصف دانه خرما باشد و اگر چه به يك شربت آبى باشد ؛ به درستى كه خدا اين ثواب را مى دهد كسى را كه چنين كند اگر قادر بر زياده از اين نباشد .

اَيُّها النّاسُ هر كه خُلْق خود را در اين ماه نيكو گرداند بر صراط آسان بگذرد در روزى كه قدم ها بر آن لغزد و هر كه سبك گرداند در اين ماه خدمت غلام و كنيز خود را ، خدا در قيامت حساب او را آسان گرداند و هر كه در اين ماه شرّ خود را از مردم باز دارد ، حق تعالى غضب خود را در قيامت از او باز دارد و هر كه در اين ماه يتيم بى پدرى را ، گرامى دارد خدا او را در قيامت گرامى دارد و هر كه در اين ماه صله و احسان كند با خويشان خود خدا وَصل كند او را به رحمت خود در قيامت و هر كه در اين ماه قطع احسان از خويشان خود بكند ، خدا در قيامت قطع رحمت از او كند و هر كه نماز سنّتى در اين ماه بكند خدا براى او برات بيزارى از آتش جهنم بنويسد و هر كه در اين ماه نماز واجبى را ادا كند خدا عطا كند به او ثواب هفتاد نماز واجب كه در ماه هاى ديگر كرده شود و هر كه در اين ماه بسيار بر من صلوات فرستد خدا سنگين گرداند ترازوى عمل او را در روزى كه ترازوهاى اعمال سبك باشد و كسى كه يك آيه از قرآن در اين ماه بخواند ثواب كسى دارد كه در ماه هاى ديگر ختم قرآن كرده باشد .

اَيُّها النّاسُ بدرستى كه درهاى بهشت در اين ماه گشاده است پس سؤ ال كنيد از پروردگار كه آن را به روى شما نبندد ؛ و درهاى جهنّم در اين ماه بسته است . پس سؤ ال كنيد از پروردگار تبارك و تعالى به تلاوت كردن قرآن مجيد در شب ها و روزهاى اين ماه و به ايستادن به نماز و جِدّ و جَهد كردن در عبادت و بجا آوردن نمازها در اوقات فضيلت و كثرت استغفار و دعا .

فَعَنِ الصّادِقِ عليه السلام : اَنَّهُ مَنْ لَمْ يُغْفَرْ لَهُ فى شَهْرِ رَمَضانَ لَمْ يُغْفَرْ لَهُ اِلى قابِلٍ اِلاّ اَنْ يَشْهَدَ عَرَفَةَ

امام صادق عليه السلام فرمود: هر كه در ماه رمضان آمرزيده نشود تا سال آينده آمرزيده نشود مگر آنكه در عرفات حاضر شود

      و نگاه دارد خود را از چيزهايى که خدا حرام كرده است و از افطار كردن بر چيزهاى حرام و رفتار كن به نحوى كه مولاى ما حضرت صادق (عليه السلام) وصيّت نموده و فرموده هرگاه روزه دارى ، مى بايد كه روزه داری گوش و چشم و مو و پوست و جميع اعضاى تو ، يعنى از محرّمات بلكه از مكروهات و فرمود بايد كه روزِ روزه داری تو مانند روزِ افطار تو نباشد و نيز فرموده كه روزه نه همين ترک از خوردن و آشاميدن است ؛ بلكه بايد در روز روزه نگاه داريد زبان خود را از دروغ و بپوشانيد ديده هاى خود را از حرام و با يكديگر نزاع مكنيد و حَسَد مبريد و غيبت مكنيد و مجادله مكنيد و سوگند دروغ مخوريد بلكه سوگند راست نيز و دشنام مدهيد و فحش مگوئيد و ستم مكنيد و بى خردى مكنيد و دلتنگ مشويد و غافل مشويد از ياد خدا و از نماز و خاموش باشيد از آنچه نبايد گفت و صبر كنيد و راستگو باشيد و دورى كنيد از اهل شرّ و اجتناب كنيد از گفتار بد و دروغ و افتراء و خصومت كردن با مردم و گمان بد بردن و غيبت كردن و سخنى كنى كردن و خود را مُشْرِف به آخرت دانيد و منتظر فَرَج و ظُهور قائم آل محمّد (عليه السلام) باشيد و آرزومند ثوابهاى آخرت باشيد و توشه اعمال صالحه براى سفر آخرت برداريد .

بر شما باد به آرام دل و آرام تن و خضوع و خشوع و شكستگى و مذلّت مانند بنده اى كه از آقاى خود ترسد و ترسان باشيد از عذاب خدا و اميدوار باشيد رحمت او را و بايد پاك باشد اى روزه دار دل تو از عيبها و باطن تو از حيله ها و مكرها و پاكيزه باشد بدن تو از كثافتها و بيزارى بجوى به سوى خدا از آنچه غير اوست و در روزه ولايت خود را خالص گردانى از براى او و خاموش باشى از آنچه حق تعالى نهى كرده است تو را از آن در آشكارا و پنهان و بترسى از خداوند قهار آنچه سزاوار ترسيدن او است در پنهان و آشكار و ببخشى روح و بدن خود را به خداى عزّوجلّ در ايّام روزه خود و فارغ گردانى دل خود را از براى محبّت او و ياد او و بدن خود را به كارفرمائى در آنچه خدا تو را امر كرده است به آن و خوانده است به سوى آن اگر همه اينها را به عمل آورى آنچه سزاوار روزه داشتن است به عمل آورده اى و فرموده خدا را اطاعت كرده اى و آنچه كم كنى از آنها كه بيان كردم از براى تو به قدر آن از روزه تو كم مى شود از فضل آن و ثواب آن .

به درستى كه پدرم گفت : رسول خدا (صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَ آله) شنيد كه زنى در روز روزه اى جاريه خود را دشنام داد . حضرت طعامى طلبيد . آن زن را گفت بخور زن . زن گفت من روزه ام . فرمود : چگونه روزه اى كه جاريه خود را دشنام دادى . روزه فقط همین نخوردن و نیاشاميدن تنها نيست . به درستى كه حق تعالى روزه را حجابى گردانيده است از ساير امور قبيحه . از كردار بد و گفتار بد . چه بسيار كمند روزه داران و چه بسيارند گرسنگى كشندگان و حضرت اميرالمؤ منين (عليه السلام) فرمود كه چه بسيار روزه دارى كه بهره اى نيست او را از روزه به غير از تشنگى و گرسنگى و چه بسيار عبادت كننده اى كه نيست او را بهره اى از عبادت به غير تَعَب . اى خوشا خواب زيركان كه بهتر از بيدارى و عبادت احمقان است و خوشا افطار كردن زيركان كه بهتر از روزه داشتن بى خردان است .

و روايت شده از جابربن يزيد از حضرت امام محمد باقر (عليه السلام) كه حضرت رسول (صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَ آله) به جابر بن عبدالله فرمود : اى جابر اين ماه رمضان است ، هر كه روزه بدارد روز آن را و بايستد به عبادت پاره اى از شبش را و باز دارد از حرام شكم و فَرْج خود را و نگاه دارد زبان خود را ، بيرون رود از گناهان خود مثل بيرون رفتن او از ماه . جابر گفت يا رسول اللّه چه نيكو است اين حديث كه فرمودى ،  فرمود : اى جابر  چقدر سخت است اين شرطهايى كه نمودم و بالجمله اعمال اين ماه شريف در دو مطلب و يك خاتمه ذكر مى شود.

http://panel.shahedathar19.ir/picture/1/shabnamnews2807890346164853.jpg

[ دوشنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۵ ] [ 9:51 ] [ علی غلامیان ]

[ دوشنبه نهم فروردین ۱۳۹۵ ] [ 0:0 ] [ علی غلامیان ]

پروردگارا

تورا به مقربان درگاهت سوگند،

لذت آرامش و سكون درپرتو ايمان را با ظهور ولي خود،حضرت حجت بن الحسن( ارواحناله الفدا)برجهانيان بچشان و وعده نصرت خود بر بشريت تحت ستم را تعجيل عطا بفرما ...بارخدايا نه اين كه نشسته باشيم وفقط دعا كنيم براي ظهور حجتت ...نه ...نه ...!!!

....بارخدايا توخود شاهدي كه اهل حق با تمام قوا وبذل جان خويش به ميدان كفار،مشركان ومنافقان مي روند ،اما براي فتح ونصرت نهايي وحاكميت اهل حق برزمين، منتظر لطف وعنايت خاص تو و ظهور ،قيام وتشكيل حكومت جهاني حضرت مهدي(عجل الله تعالي فرجه الشريف) هستندچرا كه اصلاح جهان وريشه كني شر وفساد درزمين جرياني به هم پيوسته است وبراي تحقق آن مهم وبرقراري حاكميت عدل وداد، بايد كل جهان از سيطره اهل باطل خارج شود وپرمسلم است كه اين كار به تنهايي از عهده ي ما برنمي آيد.پس بر ما منت گذار و«حضور» غايب از نظر آن ولي اعظم (عجل الله تعالي فرجه الشريف)را به «ظهور» مبدل ساز تا درپرتوقدوم مبارك آن امام عزيز، بشريت به صلح و آرامش برسند وبهار حقيقي درسراسر عالم تجلي يابد.     «علي غلاميان »

 

[ یکشنبه یکم فروردین ۱۳۹۵ ] [ 18:52 ] [ علی غلامیان ]

[ شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۴ ] [ 22:45 ] [ علی غلامیان ]

 

 سال نو بر عموم هم وطنان عزيزم  مبارك باد.

 

اميدوارم سال جديد،  سالي توأم با عزت وسرافرازي براي شما باشد .

 

[ شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۴ ] [ 22:16 ] [ علی غلامیان ]
ا

  

ايام حزن انگيز فاطميه بر شيعيان عالم تسليت باد.

 

 

[ پنجشنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۴ ] [ 19:12 ] [ علی غلامیان ]

 

 محرم وصفر درقرن 21  

 

با چشم اندازی تا بی نهایت  

 

      ایام محرم وصفر از دهه اول محرم که درسالروز شهادت حضرت امام حسین علیه السلام واصحاب گرانقدرش مجالس عزا و روضه برپامی شود تا اربعین حسینی که چند سالی است میلیون ها زائر حسینی مسیر نجف تا کربلا ،بصره تاکربلاو سایر شهرهاتا کربلا را پیاده روی می کنندوبا پای دل به زیارت کربلامشرف می شوند وضمن عزاداری درسوگ امام حسین علیه السلام ویاران باوفایش تا ایام پایانی ماه صفر که عموم مسلمین ،خاصه شیعیان درارتحال حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم وشهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام وحضرت علی بن موسی الرضا(ع)سوگوارند،ضمن احساس همدردی با مصیبت های محمد وآل محمد صلوات الله علیهم اجمعین ،بهترین نمادهای همدلی وهمزبانی بین جامعه مسلمین به نمایش گذاشته می شود و این جلوه های عظیم ،برگرفته ازمکتب اسلام ،مجاهدت های پیامبراکرم حضرت محمد صلی الله علیه وآله ،حضرت علی علیه السلام ،حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها ،حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام وحضرت امام حسین علیه السلام و اولاد گرامی آن حضرت می باشد که به عنوان مشعل هدایت بشریت  سال های سال است که نورافشانی می کنند وبذر امید دردل هامی کارند وبا این راهپیمایی باشکوه وسایر مراسم عزاداری خود به زیبایی خط سرخی بین راه روشن اسلام   وگروههای تکفیری داعش وسایر گروههای تکفیری  ومنحرف بابرچسب اسلام ترسیم می کنند وبه خوبی مشخص می گرددکه اسلام درعین اقتدار،طرفدار صلح ،آرامش  و امنیت درسراسر جهان است که و ضمن عمل به تکالیف انتظار ،معتقداست این نهضت خونرنگ حسینی که نماد مبارزه با ظلم وستم درسراسر جهان است وتعلق به یک مقطع خاص ندارد،با اراده قطعی وتخلف ناپذیر خداوند ، به دست آخرین ذخیره الهی درزمین (حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف )به بار خواهد نشست وجهان را درپرتو یکتا پرستی از صلح وصفا وعدالت سرشار می سازد.  

 

یاحسین (ع)،محرم وصفر درقرن 21 با چشم انداری تا بی نهایت یاحسین (ع)،محرم وصفر درقرن 21 با چشم انداری تا بی نهایت  یاحسین (ع)،محرم وصفر درقرن 21 با چشم انداری تا بی نهایت یاحسین (ع)،محرم وصفر درقرن 21 با چشم انداری تا بی نهایت


برچسب‌ها: محرم, صفر, امام حسین, اربعین حسینی
[ پنجشنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۴ ] [ 14:2 ] [ علی غلامیان ]
   

کل یوم عاشورا  

 

کل ارض کربلا 

 

    دیگر بار عاشورایی آمد و این بار بیشتر از هرزمانی  دیگر ،صحنه رویارویی جبهه کفر و نفاق با جبهه عدل وداد رخ نموده است .بشریت قرن 21 انگار درصدد خلق رویارویی دیگر نظیر صحنه کربلاست.دست های نفاق کم کم درحال ظاهر شدن هستند و تکفیری ها و منافقین درکنار کفار ومشرکان به کشتار مسلمان عالم کمر همت بسته اند وهربار فجایع ذلت باری می آفرینند .اما مطمئنیم که این بار ،از اعجاز خون سرخ حسین علیه السلام ،جبهه ای فراگیر برای نبرد با معاویه هاویزیدیان زمان تشکیل شده و دراین صحنه نبرد متفاوت ،دشمنان دین خدا هرگز -هرچند برای لحظاتی کوتاه -مجال احساس پیروزی ظاهری را هم به خود نخواهند دید . 

       شکل گیری جبهه  مقاومت اسلامی وبروز تزلزل وضعف فراگیر درسپاه دشمنان خدا ،اندک اندک زمینه را برای ایفای نقش یوسف زهرا (س) ،منتقم ثارالله (حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف )فراهم می کند تا درپرتو رهبری آن حضرت ، طومار کفر ونفاق برای همیشه از صحنه تاریخ درهم پیچیده شود  و حکومت جهانی مستضعفین برعالم و وعده ی قطعی خداوند تبارک وتعالی محقق گردد.

[ یکشنبه سوم آبان ۱۳۹۴ ] [ 0:21 ] [ علی غلامیان ]

دعا و مناجات - یا قاضی الحاجات raz o niyaz 

[ سه شنبه نهم تیر ۱۳۹۴ ] [ 20:2 ] [ علی غلامیان ]
........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

                 «به نام آنکه هستی نام از اویافت»
            روابط عمومی ،هنر ارزشمندی است که گـــرچه اغلب به عنوان بخشی از انجام وظائف دستگاهها  وسازمان ها تلقی می شود ،اما رسالتی فراتر از توجیه گری صرف ودفـــــــاع محض از سیستم اداری وسازمانی دارد ،بلکه باید درایجاد تعامل ســـازنده ومطلوب بین ادارات ،سازمان ها وارباب رجوع ایفای نقش نماید،تا بهبود نسبی در وضعیت سازمانها،سایر بخش ها وکل جامعـــــه حاصل گردد وبه همیـــن جهت روابط عمومی را«هنـــر هشتم»می خواننــد ،زیرا این عرصه ،نیرویی می خواهد که هنـــرمندانه فعالیت کند تا هم مــــایه ی زینت واعتبـــار دستگــــاه وهم حـــــامی مخاطبــــان آن باشد .
وبلاگ حاضرحاصل تجربه ای اندک درزمینه ی روابط عمــومی است ونیازمند یاری سبز همه علاقه مندان به اعتلای دانش ارتباطــــــــــات و  روابط  عمومی هستیم .
«مارا از نظرات سبزتان محروم نفرمایید»
موضوعات وب
امکانات وب

فروش بک لینکطراحی سایتعکس