اخبار برگزیده :

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

دیدار مدیرکل حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با فرماندار شهرستان عنبرآباد

ادامه نوشته

بازاریاب حرفه ای – به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شوید

 

اگر حتی بهترین بازاریاب و فروشنده ی جهان هم باشید ولی کسی به شما اعتماد نداشته باشد

به هیچ وجه نمیتوانید به رشد و ترقی برسید برای بازاریاب حرفه ای شدن باید اصول حرفه ای بودن را یادبگیرید .

یکی از مهم ترین عوامل برای رسیدن به موفقیت و بازاریاب حرفه ای شدن توانایی کسب اعتماد مشتریان است 

اگر شما بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید و برای خودتان اعتبار دست و پا کنید

 

ادامه نوشته

فوت وفن بازاریابى علمی

فوت وفن بازاریابى علمی

دوشنبه 96/3/22، تهران، (اخبار رسمی)تحولات شگرف ناشى از صنعت دیجیتال گویاى این واقعیت است که اگر در ابعاد مختلف ازجمله کسب و کار نیز هوشمندى را این بار نه از منظر ابزارآلات فنى، بلکه دانش فنى وارد عمل نکنیم، نمى توان شاهد موفقیت و رونق یک کسب و کار بود.

ادامه نوشته

چرا نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک توصیه می شود؟

چرا نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک توصیه می شود؟

(این 15 دلیل را بخوانید)

ادامه نوشته

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری به معنای ساده، تکنولوژی است که برای مدیریت تمام تعاملات و ارتباطات شما با مشتریان فعلی و احتمالی به کار برده می شود. هدف ساده است: بهبود ارتباطات کسب و کار. یک سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ، فرآیندها را کارآمد و در نهایت بهره وری را افزایش دهند.

ادامه نوشته

تاثیر تولید محتوا بر قیف بازاریابی

تاثیر تولید محتوا بر قیف بازاریابی

 

آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟

 

 
ادامه نوشته

چرا قیف بازاریابی ؟؟

ادامه نوشته

قیف بازار یابی چیست ؟

قیف بازاریابی (Marketing Funnel)،

یک مدل بازاریابی‌ست که نشان می‌دهد یک مشتری برای خرید کردن چه مسیری را طی می‌کند؟

ادامه نوشته

ابلاغ قانون قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان

در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌جمهوری «قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی» را برای اجرا به وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

ادامه نوشته

عناوین هفته روابط عمومی  در سال 1395

خانه روابط عمومی ایران عناوین هفته روابط عمومی در سال 1395 را اعلام کرد 27اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام «ارتباطات و روابط عمومی» نامگزاری شده است به مناسبت این روز و هفته، نامگذاری هایی برای این روزها صورت گرفته است . دوشنبه 27 اردیبهشت/ روابط عمومی، دولت، ارتقای جایگاه روابط عمومی سه شنبه 28 اردیبهشت/ روابط عمومی، رسانه ها، تعامل و همكاری چهارشنبه 29 اردیبهشت/ روابط عمومی، دانشگاه، تولید علم و آموزش حرفه ای پنجشنبه 30 اردیبهشت/ روابط عمومی، تشكل ها، حمایت صنفی و تخصصی جمعه 31 اردیبهشت/ روابط عمومی، ارتباطات مردمی، گفت وگو شنبه 1 خرداد/ روابط عمومی، اخلاق، مسئولیت حرفه ای یكشنبه 2 خرداد/ روابط عمومی، تعامل مدیران ارشد سازمانه ها و مدیران روابط عمومی روابط عمومی مدیرت تعاون روستایی خوزستان

تدوین سند راهبردی روابط عمومی های جهاد کشاورزی

تدوین سند راهبردی روابط عمومی های جهاد کشاورزی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و بر لزوم توسعه اطلاع رسانی موثر به بهره برداران بخش کشاورزی و همه مردم تاکید کرد.
ادامه نوشته

روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی

روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی منصور شیخ الاسلامی
ادامه نوشته

علام فراخوان جشنواره روابط عمومی های خوزستان /مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین ماه

اعلام فراخوان جشنواره روابط عمومی های خوزستان /مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین ماه اهواز - ایرنا - دبیر سومین جشنواره روابط عمومی های خوزستان مهلت ارسال مستندات گزارش عملکرد یکساله این جشنواره را از 24 اسفند تا 20 فروردین آینده اعلام شد و هیچ سندی بعد از این تاریخ پذیرفته نمی شود. به گزارش ایرنا جمال درویش دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل دفتر روابط عمومی استانداری خوزستان اظهار کرد: این جشنواره 27 اردیبهشت در شهرک نفت، تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار می شود. وی افزود: میزبان اصلی جشنواره روابط عمومی های خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و متولی اصلی آن شورای هماهنگی روابط عمومی ها است. درویش ادامه داد: داوران این جشنواره، استادان دانشکده علوم ارتباطات تهران هستند که اسناد و مدارک روابط عمومی ها را مورد بررسی قرار می دهند. مشاور استاندار خوزستان در خصوص محورهای این جشنواره گفت: فعالیت روابط عمومی ها در امر مدیریت و برنامه ریزی، ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی، ارتباطات و اقدامات رسانه ای، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، نوآوری و خلاقیت، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، پژوهش و افکارسنجی، انتشارات و اقدامات نمایشگاهی از جمله شاخص هایی است که بر این اساس، مستندات ارسال شده مورد ارزیابی قرار می گیرد. وی اظهار کرد: امسال سازمان ها و ادارات به سه گروه الف، ب و ج تقسیم می شوند و در سطوح شهرستان با شهرستان، شرکت های متمول و متمکن، ادارات کل با ادارات کل با هم مقایسه می شوند. وی گفت:حضور در این جشنواره رایگان است و نمایشگاه ادارات و شرکت ها نیز در حوزه ارتباطات در حاشیه جشنواره یک روزه برگزار می شود. دومین جشنواره سلام،پارسال به همت روابط عمومی استانداری خوزستان و با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز با شعار روابط عمومی، محور همدلی و همزبانی با حضور کارشناسان روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

مستند سازی در روابط عمومی، ضرورتی انکارناپذیر

مستند سازی در روابط عمومی، ضرورتی انکارناپذیر سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
ادامه نوشته

مسئول روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خوزستان به عنوان چهره ماندگارعرصه ارتباطات وروابط عمومی خوزست

مسئول روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خوزستان به عنوان چهره ماندگارعرصه ارتباطات وروابط عمومی خوزستان معرفی شد
ادامه نوشته