«مدرسه روابط عمومی»-مسئول روابط عمومی، به عنوان پل ارتباطی میان سازمانها و مخاطبان، نقشی حیاتی در دنیای امروز ایفا میکند. این افراد با تلاش و تعهد خود، در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف به مردم، ارتقای سطح آگاهی جامعه و ایجاد ارتباطی مؤثر بین سازمانها و مخاطبان، نقشی بیبدیل ایفا میکنند.
وظایف اصلی یک مسئول روابط عمومی:
مهارتهای کلیدی یک مسئول روابط عمومی:
دکتر عادل میرشاهی در تبیین مهارتهای کلیدی یک مسئول روابط عمومی نظر بر این دارد که او باید برخی مهارت های کلیدی به شرح ذیل را در خود تقویت کند:
با کسب دانش و مهارتهای لازم، میتوانید به یک مسئول روابط عمومی موفق تبدیل شوید و در ارتقای آگاهی از برند، افزایش فروش و رسیدن به سایر اهداف سازمانی به سازمان خود کمک کنید. با در نظر گرفتن این شرایط، اگر می خواهید روابط عمومی خودتان را راه بیاندازید، می توانید از مشاوره ما بهره مند شوید.
«مدرسه روابط عمومی»- مدیریت شایعات در روابط عمومی فرآیندی است که به منظور شناسایی، ردیابی، ارزیابی و پاسخ به شایعاتی که در مورد یک سازمان یا فرد منتشر میشود، انجام میشود. هدف از مدیریت شایعات، به حداقل رساندن اثرات منفی شایعات بر شهرت، اعتبار و روابط یک سازمان یا فرد است.
چرا مدیریت شایعات مهم است؟
دکتر عادل میرشاهی معتقد است که شایعات میتوانند اثرات منفی زیادی بر یک سازمان یا فرد داشته باشند. آنها میتوانند:
به همین دلیل، مهم است که سازمانها و افراد برای مدیریت شایعات برنامه داشته باشند.
مراحل مدیریت شایعات:
دکتر میرشاهی می نویسد، متولیان روابط عمومی باید در مدیریت شایعات به چند اصل زیر پایبند باشند:
مدیریت شایعات بخش مهمی از روابط عمومی است. با داشتن یک برنامه منسجم برای مدیریت شایعات، میتوانید از آسیب رساندن شایعات به شهرت، اعتبار و روابط خود جلوگیری کنید. شما می توانید برای آموزش و مشاوره در حوزه روابط عمومی با ما تماس بگیرید.
«مدرسه روابط عمومی»-رادیو برند، نوعی رادیو اینترنتی است که به طور خاص برای یک برند یا سازمان طراحی و راهاندازی میشود. این رادیو میتواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای روابط عمومی و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
مزایای استفاده از رادیو برند در روابط عمومی:
برخی از کاربردهای رادیو برند در روابط عمومی:
دکتر عادل میرشاهی، در معرفی این رادیو برای روابط عمومی معتقد است که باید نکاتی را در استفاده از آن در نظر داشت: