مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

پرسونال برندینگ از علی کامیکس:

«مدرسه روابط عمومی»- علی کامیکس، یوتیوبر محبوب ایرانی، به طور ناخودآگاه و خودآگاه، اصول پرسونال برندینگ را در فعالیت های خود به کار می برد. در این یادداشت قصد داریم که الگویی از پرسونال برندینگ علی کامیکس را که امروز در ترندهای گوگل است، با هم بررسی کنیم. 

در واقع ما در پرسونال برندینگ می توانیم از شخصیت های محبوب یاد بگیریم که چطور می توان یک شخص مشهور شد. در اینجا به چند نمونه از این اصول که می توانیم از علی کامیکس یاد بگیریم را مورد  اشاره قرار می دهیم. 


1. شناخت مخاطب:

علی کامیکس به خوبی مخاطبان خود را می شناسد و محتوای خود را متناسب با سلیقه و علایق آنها تولید می کند.

او می داند که مخاطبانش به دنبال خنده و سرگرمی هستند، بنابراین ویدیوهای طنز و سرگرم کننده ای را برای آنها می سازد.


2. خلاقیت و اصالت:

محتوای علی کامیکس خلاقانه و اصیل است.

او از ایده های جدید و تکراری نشده استفاده می کند و سعی می کند تا محتوای خود را به گونه ای ارائه دهد که برای مخاطبانش جذاب و منحصر به فرد باشد.


3. ثبات و تعهد:

علی کامیکس به طور مرتب ویدئوهای جدید منتشر می کند و این ثبات به او کمک کرده است تا مخاطبان وفاداری را جذب کند.

او همچنین به تعهدات خود پایبند است و در زمان های مشخص شده ویدئوهای جدید منتشر می کند.


4. تعامل با مخاطب:

علی کامیکس با مخاطبان خود تعامل زیادی دارد.

او به نظرات و کامنت های آنها پاسخ می دهد و آنها را در فرایند تولید محتوا مشارکت می دهد.


5. استفاده از پلتفرم های مختلف:

علی کامیکس فقط به یوتیوب اکتفا نمی کند و از پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام و توییتر نیز برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کند.


6. برندسازی بصری:

علی کامیکس از یک لوگو و رنگ بندی خاص در کانال یوتیوب و سایر پلتفرم های خود استفاده می کند که به ایجاد یک برند بصری قوی برای او کمک کرده است.


7. داستان سرایی:

علی کامیکس در ویدیوهای خود از داستان سرایی استفاده می کند تا محتوای خود را جذاب تر و گیراتر کند.


8. شوخ طبعی:

علی کامیکس فردی شوخ طبع است و از شوخ طبعی خود در ویدیوهایش استفاده می کند تا مخاطبانش را بخنداند.


9. اشتیاق و شور و شوق:

علی کامیکس به وضوح به کاری که انجام می دهد اشتیاق دارد و این اشتیاق در ویدیوهایش مشهود است.


10. صبر و حوصله:

ساختن یک برند شخصی زمان و تلاش می برد.

علی کامیکس صبور و حوصله مند بوده و در طول زمان به طور مداوم برای بهبود محتوای خود و برند خود تلاش کرده است.


دکتر عادل میرشاهی، مشاور پرسونال برندینگ به نکاتی اشاره می کند که به ویژه انفلوئنسلرها با رعایت آن می توانند برند سازی شخصیتی را به خوبی انجام دهند:

  • خودتان باشید: سعی نکنید شخص دیگری باشید.
  • مخاطبان می توانند به راحتی عدم صداقت را تشخیص دهند.
  • با اعتماد به نفس باشید: به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید.
  • از اشتباهات خود درس بگیرید: هیچ کس کامل نیست.
  • از اشتباهات خود درس بگیرید و از آنها برای پیشرفت استفاده کنید.
  • از دیگران کمک بگیرید: از دوستان، خانواده و سایر افراد موفق در زمینه پرسونال برندینگ کمک بگیرید.

با به کارگیری این اصول و درس گرفتن از علی کامیکس، می توانید برند شخصی خود را بسازید و به اهداف خود برسید. در صورت نیاز به مشاوره و آموزش با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد