در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت روابط عمومی برتر سازمان تربیت بدنی را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
دکتر عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.
بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت روابط عمومی برتر سازمان تربیت بدنی را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
گفتنی است هیچ سایت سازمان تربیت بدنی در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.
10 روابط عمومی برتر سازمان تربیت بدنی ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. سازمان تربیت بدنی استان تهران
2. سازمان تربیت بدنی اصفهان
3. سازمان تربیت بدنی فارس
4. سازمان تربیت بدنی مازندران
5. سازمان تربیت بدنی گلستان
6. سازمان تربیت بدنی یزد
7. سازمان تربیت بدنی آذربایجان شرقی
8. سازمان تربیت بدنی بوشهر
9. سازمان تربیت بدنی آذربایجان غربی
10. سازمان تربیت بدنی قم
10 روابط عمومی برتر سازمان تربیت بدنی ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
• سایت های مربوط به این سازمان در دوره میان مدت هیچ جایگاهی ندارند.
10 روابط عمومی برتر سازمان تربیت بدنی ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
• سایت های مربوط به این سازمان در دوره طولانی مدت هیچ جایگاهی ندارند.
در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام سایت های سازمان تربیت بدنی کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.
در صورتی که شعبه ای روابط عمومی های سازمان تربیت بدنی بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت سازمان خود اعمال کنند.
گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت های شان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.