-
از روابط عمومی و هوش مصنوعی تا روابط عمومی هوش مصنوعی (A to Z)
جمعه 16 خرداد 1404 13:50
مقدمه گردآورنده: مدرسه روابط عمومی هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از تأثیرگذارترین فناوریهای قرن حاضر است که با قابلیتهای بینظیر خود در تحلیل دادهها، خودکارسازی فرآیندها و پیشبینی روندها، چشمانداز صنایع مختلف را متحول کرده است. در ایران نیز، این فناوری نوظهور توجه بسیاری از متخصصان، سیاستگذاران...
-
14 مهارت و ویژگی کلیدی برای متخصصان روابط عمومی
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1404 16:20
روابط عمومی در چند سال گذشته تغییرات بسیاری را پذیرفته است. حتی اگر این ایده که جوامع و روابط بخشی از عملکرد روابط عمومی است به خرجتان نمی رود، سخت می توانید افزایش اهمیت وبلاگ ها را انکار کرد. کاهش تدریجی رسانه های سنتی و اثری که گفتگوهای آنلاین می توانند بر برندها داشته باشند نیز حقایق سال های اخیر برای روابط عمومی...
-
مفهومی به نام «شبکه» در روابط عمومی
سهشنبه 30 اردیبهشت 1404 16:04
دکتر عادل میرشاهی- واژه ها در حوزه روابط عمومی بالاتر از مفهومی که عموم مردم از آن برداشت می کنند دارای مفهومی است که گاهی درک آن به عمل ما در بخش روابط عمومی کمک می کند. یکی از این واژه ها، واژه Network یا شبکه است که در بیشتر کنفرانس ها و گردهمایی های روابط عمومی به عنوان یکی از اهداف از آن یاد می شود. شبکه عموما به...
-
5 درس روابط عمومی از آقای تی
دوشنبه 29 اردیبهشت 1404 16:14
مک کولین- زمانی که کودک بودم و تلویزیون تماشا می کردم هنوز چیزی از روابط عمومی نمی دانستم. در آن زمان برخی از موارد در کارتون های تلویزیونی نمایش داده می شد که محتوای آن دقیقا در حوزه روابط عمومی امروز کارایی دارد. لذا در این یادداشت برآنم که بگویم چگونه درس هایی از روابط عمومی را از تلویزیون دهه 80 یاد گرفتم. کسانی...
-
افزایش غیرقابل باور فروش نرمافزارهای روابطعمومی در جهان
یکشنبه 28 اردیبهشت 1404 16:08
وریفاید مارکت ریپورت از افزایش غیرقابل باور فروش فروش نرمافزارهای روابطعمومی در جهان خبر میدهد. بر اساس این گزارش برترین شرکتها در فروش محصولات نرمافزاری روابطعمومی عبارتند از: Outbrain Google Business Wire Salesforce Meltwater Cision AB AirPR Software IrisPR Software ISentia Onalytica Prezly IPR Software...