-
آداب حضور در شبکههای اجتماعی در سئو پی آر
دوشنبه 22 اردیبهشت 1404 15:47
نویسنده: دکتر عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر) – سئو پی آر حوزه ای نو ظهور در روابط عمومی است که از تلفیق بخش فنی سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) و پی آر (روابط عمومی) به وجود آمده است. سئو پی آر اگرچه در ظاهر بیشتر مربوط به موتورهای جستجو می شود، اما در واقع آثار زیادی بر ماهیت روابط عمومی گذاشته و آن را در ابعاد...
-
سیاست های تولید محتوا در سئو پی آر (روابط عمومی اینترنتی)
یکشنبه 21 اردیبهشت 1404 18:27
3 سال دیگر در ایران انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و متخصصان روابط عمومی سئو از هم اکنون باید به فکر تولید محتوا برای آن زمان باشند. در این نوشتار به سیاست های تولید محتوا در سئو پی آر می پردازیم. سوالات اصلی در سئو پی آر این است که مردم چه چیزی را دوست دارند؟ مردم چه چیزی را جستجو می کنند؟ مردم در اینترنت چه می...
-
4 دلیل برای الحاق ترکیب استراتژی های سئو و روابط عمومی
شنبه 20 اردیبهشت 1404 18:23
مترجم:دکتر عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی سئو)- چرا سئو و روابط عمومی باید ترکیب شوند … Dictionary.com روابط عمومی را به عنوان «اسم» تعریف می کند: 1. اقدامات یک شرکت، فروشگاه، دولت، فرد، و غیره، در ترویج حسن نیت بین خود و مردم، جامعه، کارکنان، مشتریان، و غیره. 2. هنر، تکنیک، و یا حرفه ترویج حسن نیت. استراتژی سئو در...
-
برترین دادگستری های ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
جمعه 19 اردیبهشت 1404 18:21
دکتر عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند. بر این اساس،...
-
روابط عمومی در شرکت های نرم افزاری
پنجشنبه 18 اردیبهشت 1404 18:18
آیا تاکنون تبلیغاتی از گوگل در جایی دیده اید؟ آیا تاکنون شنیده اید که شرکت نرم افزاری مایکروسافت در جایی تبلیغات کرده باشد؟ پاسخ به این سوالات «نه» است. اما این شرکت ها از چه شگردی برای توسعه فروش استفاده می کنند؟ بسیاری از شرکت های نرم افزاری در جهان کاربران میلیونی دارند اما این شرکت ها به طور مستقیم تبلیغات نمی...