-
ترول ها در شبکه های اجتماعی؛ بزرگترین تهدید برای روابط عمومی
شنبه 9 فروردین 1404 15:45
نویسنده: دکتر عادل میرشاهی- حرکت به سوی روابط عمومی سایبر، که تعامل در شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از ارکان خود پذیرفته است، از یک طرف می تواند برای روابط عمومی دردسر ساز شود. شبکه های اجتماعی عرصه بی حد و مرز آزادی بیان است و افراد به راحتی می توانند از ابعاد مختلف سازمان شما را نقد و هزل کنند و این روابط عمومی...
-
برترین نیروگاه های ایران بر اساس الگوی روابط عمومی اینترنتی(سئو پی آر)
جمعه 8 فروردین 1404 15:41
دکتر عادل میرشاهی - جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند. بر این اساس، سایت هایی که در...
-
شش اشاره برای درک نقش روابط عمومی در شبکه های اجتماعی
پنجشنبه 7 فروردین 1404 15:38
شبکه های اجتماعی به ایجاد فرصت های جدید برای روابط عمومی ادامه داده اند. همچنان که برندها شروع به انتقال به فضای شبکه های اجتماعی می دهند، فرصت ها و خطرها نیز شفاف تر می شوند. امروزه در اخبار روابط عمومی، حد اعلای روابط عمومی دیجیتال، مگی اونیل، همکار و مدیر ارشد در پیپرکام، روز خود را با نگاهی به جوانب مثبت طرفداران...
-
نگاه روابط عمومی به دیپلماسی رئیس جمهور
چهارشنبه 6 فروردین 1404 15:36
دکتر عادل میرشاهی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عادل میرشاهی-حضور رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی امسال سازمان ملل متحد و سخنرانی ایشان، نشان از شروع فصل تازه ای از رویکرد روابط عمومی و ارتباطات در ارتباط بین الملل ایران با سایر کشورها دارد. به همین منظور در مصاحبه ای با دکتر امید علی مسعودی، استاد علوم...
-
پنج نکته برای تبادل نظر در باب روابط عمومی اینترنتی
سهشنبه 5 فروردین 1404 15:33
اگر نقدینگی محدودی دارید و نمی توانید افرادی را در آژانس روابط عمومی خود استخدام کنید، حق ندارید اجازه دهید که پتانسیل های بالقوه وبسایت شرکت تان در اینترنت بیهوده به هدر رود. اگر دقیقا بدانید که چه کاری انجام می دهید، می توانید متخصص روابط عمومی اینترنتی خودتان شوید و به طور کامل تمام قسمت های آن را شخص خودتان پوشش...