مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

زشت ترین بخش بدن از منظر یک ارتباطگر

«مدرسه روابط عمومی»- خیلیها فکر می کنند، زشت ترین بخش بدنشان بینی شان است! بعضیها هم با دهانشان مشکل دارند، فکر می کنند دهانشان خیلی زشت است!

و دیگران زیادی هم شکم بزرگشان، مشکلشان است و زشت شان کرده؛ همه اینها شاید زشت و زیبا باشد،


اما من می گویم:

زشت ترین بخش بدن آدم ها،

"ذهن شان" است؛


ذهن آدم ها، مثل یک حفره عمیق،

پر می شود از خیلی چیزهای زشت؛


از شک،

از بدبینی،

از برداشتهای بد،

از نگاه پر غرور به دیگران،

از توقع زیاد،

از خودبینی زیاد؛


ذهن آدم ها گاهی تبدیل می شود به عضو زشت بدن؛ 

آنقدر بدن را زشت می کند که صدتا جراحی زیبایی هم کاری از پیش نمی برد؛

کاش می شد،

جای بینی، جای شکم و پا،

آدم "ذهنش" را جراحی می کرد... 

اینکه اخلاقیات را در ذهن یک نفر جایگزین کنید بسیار دشوار است اما شدنی است و این وظیفه روابط عمومی ها و رسانه هاست. اما آیا این کار را انجام می دهند یا مشغول بازی های سیاسی اند؟ الله اعلم. امیدوارم که روزی روابط عمومی ها سر جایشان بنشینند. امیدوارم و البته کمک هم می کنم.  باید دانست که روابط عمومی ها، بدانید که شما مسئول ارتباطات انسانی سازمانتان هستید. قبل از اینکه بمیرند، درکشان کنید. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.


 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.


 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

نکاتی از فرهنگ ارتباطات تلفنی

«مدرسه روابط عمومی»-ارتباطات تلفنی در زمره ارتباطات شفاهی و کلامی قرار می گیرند که برای آموختن آن می توانید از دوره ارتباطات تلفنی استفاده کنید. در این یادداشت به برخی از نکات مهم در ارتباطات تلفنی می پردازیم.

  • وقتی برای اولین بار  با کسی تماس می گیریم، خوب است که قبلش پیام بدهیم و خودمان را معرفی کنیم و بگوئیم امکان تماس گرفتن هست؟ من به شخصه شماره های ناشناس را پاسخ نمی دهم.
  •  وقتی با کسی تماس می گیریم و جواب نمی دهد، به او پیام بدهیم، خودمان را معرفی کنیم و بنویسیم در صورت امکان با ما تماس بگیرد.
  •  این روزها به دلایل مختلف امکان دارد شماره تماس ما در گوشی دیگران پاک شود، اگر زنگ می زنیم و طرف مقابل ما را نمی شناسد نگوییم: بی معرفت! دیگه ما رو فراموش کردی! نارفیق! دوستای تازه پیدا کردی و ...
  • به جای این حرف ها عذر طرف مقابل را بپذیریم و حرف مان را بزنیم چون هیچ بعید نیست فردا شماره های گوشی خودمان پاک شود.
  •  عمر شوخی هایی مثل «اگه گفتی من کی هستم؟!»، « نه! کمی بیشتر فکر کن ببین صدامو نمی شناسی و ...» به سرآمده، مردم اعصاب و حوصله این چیستان ها را ندارند. سلام و علیک کنیم و خودمان را معرفی کنیم. خلاص! 
  •  ما از وضعیت کاری، روحی و موقعیت طرف مقابل خبر نداریم، وقتی تماس می گیریم بعد از معرفی خودمان بپرسیم « الان امکان صحبت کردن را دارید یا نه؟» اگر گفت نه!.. درک کنیم و در یک موقعیت مناسب تماس بگیریم.
  •  اگر رانندگی می کنیم به تلفن پاسخ ندهیم. اگر متوجه شدیم کسی که آنطرف خط ماست رانندگی می کند یا عذرخواهی کرده و قطع کنیم یا تماس را بسیار کوتاه کنیم.
  •  اگر کسی در تلگرام آنلاین است یا در اینستاگرام پُست می گذارد دلیل نمی شود حتماً اگر آن لحظه تماس می گیریم وظیفه دارد پاسخ ما را بدهد و اگر ندهد یعنی «دوستمون نداره!» و « ما را تحقیر کرده و به پشیزی فروخته است»! نه! ممکن است دل و دماغ پاسخ دادن نداشته باشد. همدیگر را درک کنیم.
  •  شب، زمان استراحت اکثر انسان هاست. تماس های «کاری» مان را در طول روز بگیریم. آن چند دقیقه را به خودمان و دیگران استراحت بدهیم.
  • در تاکسی، اتوبوس، مترو یا جاهای عمومی تلفنی حرف نزنیم، اگر می زنیم داد نزنیم.
  • .. و دستکم هزار نکته دیگر در مورد یک تلفن زدن ساده. همه ما به یاد گرفتن محتاج هستیم. همه ما بدون هیچ استثنایی.

یکی از وظایف روابط عمومی سیاستگذاری فرهنگی در زمینه های مختلف است. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 

ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

روابط عمومی چطور می تواند حال مردم را خوب کند؟

«مدرسه روابط عمومی»- دکتر امیر عبدالرضا سپنجی در کتابش تحت عنوان مخاطب پنداری می گوید روابط عمومی ها فکر می کنند مخاطبان را شناخته اند اما تحقیقات نشان می دهد که آنها دچار عارضه ای به نام مخاطب پنداری شده اند. 

در این متن زیبا به فرض هایی اشاره می شود که برخی از آنها را می توان با فرهنگ سازی بدست آورد. البته باید سنجید که آیا این فرهنگ همه را راضی می کند یا خیر؟


  • حالم را خوب می کنند کارمندانی که حوصله دارند و لیست 

مدارک و مراحل کارها را یک ریز پشت سر هم تند تند توضیح نمیدهند، صاف و پوست کنده حالیت می کنند باید چکار کنی...

  • خوشم می آید از آقا و خانم دکترهایی که موقع ورود مریض 

زیرچشمی به او نگاه نمی اندازند. 

خوش و بش می کنند و صمیمانه از دردش می پرسند.

  • خوش خلقم می کنند راننده هایی که می ایستند و دست تکان 

می دهند تا تو از خیابان رد شوی.

  • با نشاطم می کنند آدم هایی که از شغل شان راضی اند و 

کارشان را مزخرف ترین شغل هستی نمی دانند.

  • هیجان زده ام می کنند آدم هایی که برایت کاری می کنند، 

بی آنکه از آنها خواسته باشی.

  • حس خوبی دارم وقتی رفیقی که کمتر همدیگر را می بینیم، 

راهش را دور می کند تا بیشتر با هم باشیم.

  • جانم در می رود برای مادری که وقتی می رسم خانه و دلم 

غذای دلخواهم را می خواهد، کتلت های سرخ شده را توی 

سس گوجه فرنگی غلت میدهد.

  • خوشم می آید از رفیق شفیقی که زنگ میزند و می گوید 

"برنامه محبوبت شروع شده" و سریع قطع می کند.

  • خوشم می آید از مسافرانی که در صندلی عقب تاکسی یه 

وری لم نمی دهند.

  • خوشم می آید از آدم های خوش ذوقی که وقتی یک لباس نو 

می خرند، فردا صبح تن شان می کنند.

  • احترام میگذارم به غریبه هایی که در آسانسور را باز نگه 

می دارند تا تو برسی.

  • خوشم می آید از آدم هایی که برای زندگی، خوب 

هنرمندند.

هنر در دست روابط عمومی است و باید آن را ترویج کند. هنر مردم آمیزی. روابط عمومی ها، بدانید که شما مسئول ارتباطات انسانی سازمانتان هستید. قبل از اینکه بمیرند، درکشان کنید. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.


 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.


 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.