-
چهار ابزار رایگان برای افزودن فوری به جعبه ابزار روابط عمومی
پنجشنبه 18 بهمن 1403 16:19
هر متخصص روابط عمومی حرفه ای انباری از مهمات ابزارهای دیجیتالی دارد که برای قرار گرفتن در صدر اخبار، ارتباط با خبرنگاران، شناسایی اثرگذاران شبکه های اجتماعی، پخش تحقیقات رسانه ای و پیگیری نتایج پوشش رسانه ای از آنها استفاده می کند. مترجم: دکتر عادل میرشاهی- هر متخصص روابط عمومی حرفه ای انباری از مهمات ابزارهای...
-
استانداردسازی ایمیل در روابط عمومی
چهارشنبه 17 بهمن 1403 16:18
ایمیل مخفف، نامهای الکترونیکی است. سرویس ایمیل: سامانهای است که این خدمات را ارائه میکند. نشانی پست الکترونیکی: نشانی است که برای ایمیل مشخص شده است. یکی از کاربردهای اینترنت فرستادن و دریافت نامههای الکترونیکی است؛ این کاربردی است که برای روابط عمومی چند مزیت دارد: ایمیل مخفف (Electronical Mail)، نامهای...
-
استانداردسازی کمپین کلمات کلیدی
سهشنبه 16 بهمن 1403 12:20
کمپین کلمات کلیدی یکی از مهمترین بخش های فرآیند سئو پی آر است. در این بخش کارگزار روابط عمومی با استفاده از روش های تحقیقی و فنی کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار را شناسایی می کند. شناسایی این کلمات به کارگزار روابط عمومی اجازه می دهد که محتوایی تولید کند که متناسب با نیازهای مردم و موتورهای جستجو باشد. کمپین کلمات...
-
استانداردسازی اجرای سئو پی آر
دوشنبه 15 بهمن 1403 12:15
سئو پی آرفرآیندی است متشکل از اقدامات فنی و محتوایی که در نهایت به افزایش بازدید سایت توسط بازدیدکنندگان با کیفیت (کسانی که می توانید خدمات و کالای خود را به آنها ارائه دهید.) می انجامد. بخشی از فعالیت های سئو پی آر به قلمرو تکنولوژی تعلق دارد و بخشی از آن به قلمرو روابط عمومی. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران...
-
رسانه های تخصصی بی کیفیت؛ روابطعمومیها مراقب باشند!
یکشنبه 14 بهمن 1403 12:10
نویسنده: دکتر عادل میرشاهی (مدرس و مشاور روابطعمومی) – در سال های اخیر با توسعه فضای مجازی و امکانات وسیع چاپ و نشر، رسانه ها رشدی قارچ گونه داشته اند و این باعث شده که طیف وسیعی از خبرگزاری ها، سایت های خبری و سایت های تخصصی و تحلیلی در فضای اینترنت شکل گیرد. در نتیجه این رشد رسانهای، آسیب های آن نیز گریبانگیر...