-
روابطعمومی یعنی احترام!مدرسه روابط عمومی
شنبه 13 بهمن 1403 12:10
مدرسه روابط عمومی نویسنده: دکتر عادل میرشاهی (مشاور ارشد روابطعمومی) – نتیجه احترام اعتماد است. نتیجه احترام روابط قوی با سازمانها و اشخاص دیگر است. نتیجه احترام اثربخشی بیشتر و شهرت و اعتبار بیشتر است. بنابراین تمام اهالی روابطعمومی میدانند که وظیفهای جز احترام گذاشتن ندارند. در میان تمام تعاریف روابطعمومی که...
-
کتاب اینفوگرافیک در روابطعمومی
جمعه 12 بهمن 1403 11:41
نوشته دکتر عادل میرشاهی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد. این کتاب 163 صفحهای به بررسی و تحلیل مفصل اینفوگرافیک در روابطعمومی پرداخته و شامل مراحل تحقیق، برنامهریزی، طراحی، انتشار و ارزیابی این ابزار مهم در ارتباطات است. کتاب در پی ارائه رویکردی جدید به اینفوگرافیک و نقش آن در بهبود ارتباطات...
-
تلویزیون اجتماعی، رسانه روابط عمومی
پنجشنبه 11 بهمن 1403 16:25
رسانه اجتماعی اثری بر مواردی از چگونگی تعریف تلویزیون گذاشته اند، که به تولید کنندگان زمان واقعی را برای بازخورد و پیشبرد اکتشاف را می دهد. من فکر می کنم که شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان راهی برای چگونگی اتصال با دیگران تعریف شوند و تلویزیون اجتماعی این است که چگونه شما می توانید به یک صفحه متصل شوید، حال آن...
-
برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در روابط عمومی ویژه شهرداری تبریز
پنجشنبه 11 بهمن 1403 11:53
برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در روابط عمومی ویژه شهرداری تبریز : دوره آموزشی “هوش مصنوعی در روابط عمومی“، به میزبانی تبریز و با حضور مدیران شهرداری و فعالان رسانهای، با هدف معرفی ظرفیتهای هوش مصنوعی در تحول ارتباطات عمومی برگزار شد. این دوره که با تدریس دکتر عادل میرشاهی، متخصص برجسته هوش مصنوعی در روابط عمومی،...
-
برگزاری دوره آموزشی “هوش مصنوعی در روابط عمومی الکترونیک” ویژه روابط عمومی فولاد هرمزگان
چهارشنبه 10 بهمن 1403 11:51
بهمنظور ارتقای دانش و مهارتهای کارشناسان روابط عمومی فولاد هرمزگان، دوره آموزشی تخصصی با عنوان “هوش مصنوعی در روابط عمومی الکترونیک” برگزار شد. این دوره توسط دکتر عادل میرشاهی، استاد برجسته حوزه روابط عمومی و مولف کتابهای متعدد در این زمینه، تدریس شد. در این دوره، مباحثی چون بهکارگیری هوش مصنوعی در بهینهسازی...