-
بخش های اصلی یک برنامه روابط عمومی
پنجشنبه 4 بهمن 1403 17:18
«مدرسه روابط عمومی»- یک برنامه روابط عمومی جامع شامل بخش های مختلفی است که هر کدام به جنبه خاصی از فعالیت های روابط عمومی می پردازند. بخش های اصلی یک برنامه روابط عمومی عبارتند از: 1. اهداف و استراتژی: تعیین اهداف کلی روابط عمومی: اولین قدم در هر برنامه روابط عمومی، تعیین اهداف کلی آن است. این اهداف باید با اهداف کلی...
-
نقش مرکز تماس (کال سنتر) در روابط عمومی
چهارشنبه 3 بهمن 1403 15:59
«مدرسه روابط عمومی»- خدمات مشتری به ابزاری قدرتمند برای روابط عمومی تبدیل شده است. امروزه، یک مرکز تماس به عنوان کانالی برای استراتژی های برندینگ جهت بهبود شهرت آنها عمل می کند. از آنجایی که شرکت ها برای جلب اعتماد و بازخورد مطلوب مشتریان خود تلاش می کنند، درک این نکته ضروری است که این ویژگی ها تنها از طریق خدمات خوب...
-
هوش مصنوعی Summari و خدمات آن برای روابط عمومی در ایران
سهشنبه 2 بهمن 1403 15:02
«مدرسه روابط عمومی»- Summari یک هوش مصنوعی مبتنی بر خلاصه سازی متن است که می تواند به طور بالقوه خدمات ارزشمندی را به متخصصان روابط عمومی در ایران ارائه دهد. در اینجا چند نمونه از کاربردهای Summari برای روابط عمومی آورده شده است: رصد اخبار و رسانه های اجتماعی: Summari می تواند برای رصد اخبار و رسانه های اجتماعی مرتبط...
-
چرا نمی توانم روابط عمومی را خوب اداره کنم؟
دوشنبه 1 بهمن 1403 15:01
«مدرسه روابط عمومی»- بسیار پیش می آید که مدیران روابط عمومی از ما می پرسند، چرا نمی توانم روابط عمومی را خوب اداره کنم؟ به عنوان یک مدیر یا کارمند، روابط عمومی کسب برخی مهارتها بسیار مهم است. این مهارت به شما کمک میکند تا با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید و در محیط کاری و زندگی شخصی موفقیتهای بیشتری داشته باشید....
-
هوش مصنوعی Joy و کاربرد آن در روابط عمومی برای ارتقای سلامت روان
یکشنبه 30 دی 1403 15:01
«مدرسه روابط عمومی»- Joy یک هوش مصنوعی مبتنی بر چت بات است که می تواند به طور بالقوه به متخصصان روابط عمومی در ارتقای سلامت روان افراد کمک کند. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از Joy توسط متخصصان روابط عمومی آورده شده است: ارائه پشتیبانی از سلامت روان: Joy می تواند به عنوان یک منبع محرمانه و حمایتی برای افرادی که...