-
از نه گفتن در روابط عمومی استفاده کنید
سهشنبه 30 شهریور 1400 19:29
«مدرسه روابط عمومی»- مهارت «نه» گفتن یکی از مهارتهای جرأت ورزی است. مهارتی که اگر در روابط عمومی بتوانید آن را به کار ببندید، بسیاری از تبعات رفتارهایتان را نخواهید دید. اگر نگران هستید که چگونه نه بگویید، برای شروع بهتر است جملات زیر را مد نظر قرار دهید: ممکن است چند لحظه بهمن فرصت بدهید؟ الان یک مقدار گرفتارم...
-
چطور روابط عمومی را بی برنامه اداره نکنیم؟
دوشنبه 29 شهریور 1400 19:22
«مدرسه روابط عمومی»- دلایل پنهان برای روزهای بی برنامه ما وجود دارد. روزهایی که وارد دفتر می شویم اما کار خاصی نمی کنیم و بر می گردیم. در برگشت خسته ایم اما نمی دانیم کارمان چه ثمره ای داشته است؟ این یک مشکل همگانی است که روزهای مان بی برنامه و بی ثمر است اما دلایل آن چیست؟ چراکه این موضوع برای روابط عمومی که باید...
-
حل مساله در روابط عمومی
یکشنبه 28 شهریور 1400 19:18
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر فواکه در یادداشتی می نویسد: برای حل مسایل باید سرتان را 90 درجه بچرخانید. با هم این یادداشت خواندنی را مطالعه می کنیم. شرکت شما به فروشی که تعیین کرده اید نرسیده است. چه می کنید؟ تنبیه مدیران میانی؟ کاهش حقوق؟ سخنرانی؟ برگزاری کلاس های آموزشی؟ یک مدیر در تهران دست به کار متفاوتی زد. این مدیر...
-
کسب مهارت خودآگاهی؛ کلید ارتباطات انسانی
شنبه 27 شهریور 1400 19:08
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر حمید شکری خانقاه در تعریف خودآگاهی می نویسد: «خودآگاهی» توانایی شناخت خود و آگاهی از خصوصیات، نقاط ضعف و قوّت، خواستهها، ترسها و انزجارهاست. برای اکثر ما توصیف ویژگیهای اخلاقی و رفتاری خود برای دیگران، کار سخت و دشواری میباشد.به عنوان مثال ممکن است پاسخ به این سوال که چه کسی هستیم، سخت و...
-
در روابط عمومی منفعل بودن گناه است!
جمعه 26 شهریور 1400 16:10
«مدرسه روابط عمومی»- وقتی در روابط عمومی منفعل هستید، بدین معناست که تمام اموری که در زمره وظایف شماست به دیگران مربوط کرده و از اقدام می پرهیزید. این مساله ریشه روانشناختی دارد. در این یادداشت به دنبال این هستیم که منفعل بودن را در فرد شناسایی کنیم. خروج از آن راهکاری است که می توانیم در دوره های آموزشی و مشاوره بدان...