-
گردآوری تاریخ شفاهی در روابط عمومی
جمعه 5 اردیبهشت 1399 09:24
«مدرسه روابط عمومی»- تاریخ شفاهی یک روش جمع آوری اطلاعات از گذشته است که بر پایه مصاحبه با افرادی که تجربیات شخصی و یا دانش خاصی در مورد گذشته دارند، انجام میشود1. این روش به ما امکان میدهد تا تجربیات و دیدگاههای فردی را به طور کامل بازتاب دهیم. روابط عمومی، از سوی دیگر، فرایندی است که در آن سازمانها، شرکتها یا...
-
نگاه برایان تریسی در مورد روابط و فروش
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 15:04
«مدرسه روابط عمومی»- برایان تریسی، نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور، دیدگاه منحصر به فردی در مورد فروش و روابط ارائه می دهد که بر پایه احترام، صداقت و ارزش گذاری متقابل بنا شده است. در اینجا برخی از نکات کلیدی فلسفه فروش برایان تریسی آورده شده است: تمرکز بر ایجاد روابط: تریسی معتقد است که فروش در مورد ایجاد روابط طولانی...
-
طرح گله و شکایت روابط عمومی در ارتباطات میان فردی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 14:52
«مدرسه روابط عمومی»- طرح گله و شکایت در روابط میان فردی، چه در روابط دوستانه، خانوادگی، عاشقانه یا کاری، مهارتی ضروری برای حفظ روابط سالم و صمیمی است. اما مطرح کردن گله و شکایت به شکلی صحیح و سازنده می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است: 1. زمان و مکان مناسب را انتخاب...
-
اهمیت افکار عمومی در اسلام
سهشنبه 2 اردیبهشت 1399 14:04
«مدرسه روابط عمومی»- رسانه ها به عنوان ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی، نقشی حیاتی در کارآمدی و مدیریت افکار عمومی ایفا می کنند. رسانه ها چگونه می توانند به کارآمدی کمک کنند؟ ارائه اطلاعات دقیق و به موقع: رسانه ها می توانند با ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به مردم، به آنها کمک کنند تا در مورد مسائل مهم...
-
روابط انسانی و مذاکره در روابط عمومی
دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 14:00
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پیچیده امروز، روابط عمومی و مذاکره دو مهارتی هستند که برای موفقیت در هر زمینه ای، چه در دنیای تجارت، سیاست یا حتی زندگی شخصی، ضروری هستند. در این کلیپ، به بررسی این دو مهارت کلیدی و نقش حیاتی آنها در رسیدن به اهداف خواهیم پرداخت. مخاطبان این کلیپ چه کسانی هستند: مدیران و رهبران کسب و کار...