-
تشکر و صمیمیت سازی در ارتباطات انسانی روابط عمومی
یکشنبه 31 فروردین 1399 13:56
«مدرسه روابط عمومی»- تشکر و صمیمیت سازی دو عنصر کلیدی در روابط عمومی هستند که می توانند به ایجاد روابط قوی و پایدار با مخاطبان کلیدی کمک کنند. چرا تشکر و صمیمیت سازی در روابط عمومی مهم است؟ ایجاد اعتماد: وقتی از مخاطبان خود تشکر می کنید و با آنها صمیمی رفتار می کنید، به آنها نشان می دهید که برای آنها ارزش قائل هستید و...
-
اهمیت روابط عمومی در برندسازی
شنبه 30 فروردین 1399 10:16
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی و برندسازی دو رشته به هم پیوسته هستند که برای ایجاد و حفظ یک تصویر عمومی مثبت برای یک سازمان یا فرد کار میکنند. در حالی که هر کدام اهداف و وظایف خاص خود را دارند، با هم برای دستیابی به یک هدف کلی همکاری میکنند: ایجاد یک برند قوی و قابل اعتماد. نقش روابط عمومی در برندسازی: دکتر عادل...
-
باز کردن سر صحبت در ارتباطات انسانی
جمعه 29 فروردین 1399 13:34
«مدرسه روابط عمومی»- در این ویدئو سه تکنیک برای باز کردن سر صحبت یا توسعه ارتباطات انسانی که به آن روابط عمومی بالا نیز گفته می شود آموزش داده شد. امیدوارم که از ملاحظه آن لذت ببرید و چنانچه در مورد آن نظری دارید، با ما در میان بگذارید.
-
نمونه مصاحبه در رویدادها با مدیر روابط عمومی
پنجشنبه 28 فروردین 1399 13:30
«مدرسه روابط عمومی»- خبرنگاران عموما به دنبال فرصت برای پرسش و انتقاد از وضعیت موجود هستند. تنها جایی که باید پاسخگو باشد، روابط عمومی است. اما سوال این است که چگونه باید پاسخ داد. پاسخ به این سوال بسیار دشوار است و مستلزم اطلاعات همه جانبه ای است که شما دارید. در ویدئوی زیر ملاحظه می کنید که مهندس آرش عباسی مدیر...
-
نقش روابط عمومی در بهبود مدیریت
چهارشنبه 27 فروردین 1399 13:21
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز که ارتباطات نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمان ایفا میکند، روابط عمومی به عنوان یک ابزار مدیریتی راهبردی، از اهمیت فزایندهای برخوردار شده است. نقش روابط عمومی در مدیریت، بسیار فراتر از انتشار بیانیههای مطبوعاتی و برگزاری رویدادهای رسانهای است. در واقع، روابط عمومی به عنوان یک علم و...